Гарантія та повернення товара

Повернення і гарантійне обслуговування: (044) 222-99-20 "ВДК Сервіс"

м. Київ, вул. Генерала Геннадія Воробйова 4А, офіс 9


Шановні покупці! Просимо обов'язково перевіряти замовлений Вами товар на предмет механічних пошкоджень і відповідність комплектації. Всі претензії приймаємо при отриманні товару - при адресній доставці або на відділенні компанії «Нова Пошта». Дякую за розуміння.


Повернення і обмін, здача на гарантійний ремонт товару можливі тільки в сервісному центрі в місті Київ, адреса якого вказана в контактах. Сервіс-менеджер видасть Вам акт про прийом Вашого виробу. Якщо ви перебуваєте в регіонах - відправка здійснюється перевізником "Нова Пошта" за рахунок Покупця.


Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:

  •     товар новий, тобто який не був в експлуатації і не розкривався, не має слідів використання: подряпин, потертостей, вм'ятин
  •     програмне забезпечення не змінювалося
  •     збережені: чек, повна комплектація вироби, ярлики, цілісність упаковки вироби, а так само всіх компонентів, заводське маркування.

Гарантійні зобов'язання Euros.kiev.ua:

На весь товар, який було надано нашому магазині поширюється гарантія від 12 до 60 місяців.

Прі не можливості гарантійного обслуговування в Україні, в цьому випадку - буде звернення в сервісний центр виробника іншої країни, гарантійні терміни встановлюються індивідуально.

Обслуговування гарантійних зобов'язань проводиться виключно в авторизованих сервісних центрах виробника.

Продавець гарантує, що куплений Вами виріб(и) ввезено в країну без порушення чинного законодавства і є виключно - новим і оригінальним, що не вітринним зразком, або відновленим, не містить гарантійних дефектів виробника, а також механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці.

Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії на увазі під собою безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічне за призначенням пристрій в разі неможливості ремонту.

 Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), і цього договірного гарантійного зобов'язання, підписаного покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями і підписом Покупця.

Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з правилами його використання і гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях і на сайті виробника, переконатися у відсутності фізичних ушкоджень.


Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:

  •     втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавці;
  •     розбіжності серійних номерів комплектуючих з зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб їм комплектується);
  •     відсутність упаковки в разі, якщо упаковка товару містить відомості, які є необхідними для здійснення гарантійного ремонту. Пошкодження або відсутності гарантійних стікерів продавця на виробі або комплектуючих;
  •     наявності механічних пошкоджень (помятости, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць), а також зі стертою маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
  •     наявності ознак ремонту не уповноваженими особами (розтину блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей);
  •     наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
  •     з ознаками горіння або димлення вироби (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу);
  •     наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах;
  •     несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
  •     виходу вироби з ладу з вини покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача);
  •     при неповній комплектації вироби, відсутності додається документації, драйверів, сполучних кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
  •     роботи вироби з не ліцензійними, чи не сертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
  •     невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними й іншими);
  •     некоректної роботи з програмно - апаратної частиною вироби (перепрограмування Flash - Bios, оновлення прошивки і т.п.);
  •     а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.


У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів, в сервіс-центр для отримання висновку про причини виникнення несправності. У разі відсутності гарантійних дефектів, а також виникнення дефектів завданих Покупцем - зажадати компенсацію Продавцеві - витрат з транспортування і діагностиці пристрою.

Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо воно не може бути відремонтовано, на підставі висновку сертифікованого сервісного центру. Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, відсутність запасних частин у виробника, може становити до 60 робочих днів, без урахування часу транспортування під час військового стану!

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі через:

  •     порушення схоронності гарантійних пломб, ярликів;
  •     наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  •     порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  •     несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів вироби, зміни конструкцій або схеми виробу;
  •     неправильного заповнення гарантованого талона;
  •     якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.



Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  •     природний знос або вичерпання ресурсу;
  •     кабельну продукцію і зовнішні кабелю пристроїв, штекери і зовнішні роз'єми, випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні Покупцем);
  •     пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  •     пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  •     ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  •     ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  •     ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувалося виріб, або виникли в результаті з'єднання і підключення даного вироби до інших виробів;
  •     ушкодження, викликані використанням виробу не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.


Гарантійний термін - термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;

Договір - усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами.